]]>
close

Szukaj w:

Urząd Miasta Ciechanów

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Miasta Ciechanów

pl. Jana Pawła II 6
06-400 Ciechanów

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

Wydawanie wypisu i wyrysu z  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

  • Ogólny opis
    Wydawanie wypisu i wyrysu z  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • Opis skrócony
    Każdy ma prawo wglądu do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (miasta) oraz otrzymania z niego wypisów i wyrysów.
  • Wymagane dokumenty
    1. Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
    2. Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
    3. Dowód wniesienia opłaty skarbowej.
  • Odbiorca usługi
    Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
  • Termin załatwienia sprawy:
    Sprawa załatwiana jest niezwłocznie nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku (do tego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu).
    W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.
  • Informacja:

    I. Podstawa prawna:

    Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 199).

    II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

    Wydział Urbanistyki i Architektury, ul. Wodna 1, pokój nr 301, 308, 309, 310,
    od poniedziałku do piątku w godz.8:00 do 16:00,
    osoby do kontaktu – pracownicy Wydziału,
    tel. (23) 674 92 38, -39, -40, -56,
    e-mail: boi@umciechanow.pl

    III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

    Wypełniony wniosek o wydanie wypisu i wyrysu UA.K7-F1 .

    IV. Ile muszę za to zapłacić?

    • od wypisu:
      • do 5 stron – 30 zł
      • powyżej 5 stron – 50 zł
    • od wyrysu:
      • za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 – 20 zł
      • nie więcej niż – 200 zł

    Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie tut. Urzędu lub bezgotówkowo na konto: BS Ciechanów 06821300082001008888880001. Opłatę wnosi się przy odbiorze. Nie dotyczy: jednostek budżetowych, jednostek samorządu terytorialnego.

    V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

    Do 14 dni.

    VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

    Nie dotyczy.

    VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

    • złożyć wniosek w Biurze Podawczym – Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wodna 1,
    • uiścić wymagane opłaty,
    • odebrać wypis i wyrys w Wydziale Urbanistyki i Architektury, ewentualnie na prośbę wnioskodawcy istnieje możliwość wysłania na wskazany adres za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  • Dodatkowe informacje:

    Opłata

    Opłata wynosi :
    • W przypadku wypisu do 5 stron 30 zł, a powyżej 5 stron 50 zł.
    • 20 zł - w przypadku wyrysu za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie Formatu A4 (nie więcej jednak niż 200 zł).
    • Z opłaty za ww. czynności zwolnione są jednostki budżetowe.
    • 17 zł opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

    Tryb odwoławczy

    Brak

    Skargi i wnioski

    Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
    Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
    Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

    Informacje dodatkowe

    Podstawa prawna

    1. Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r., poz. 199 z późn. zm.)
    2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
    3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 783 z późn. zm.)

    Klasyfikacje usługi

    1. Usługi dla obywateli - Architektura i planowanie przestrzenne - Planowanie przestrzenne
    2. Usługi dla przedsiębiorców - Architektura i planowanie przestrzenne - Planowanie przestrzenne
    3. Usługi dla instytucji, urzędów - Architektura i planowanie przestrzenne - Planowanie przestrzenne

    Kategorie życiowe

    1. Inwestycja
    2. Budowa
    3. Działalność gospodarcza
    4. Remont
    5. Nieruchomość
    6. Dom

    Słowa kluczowe

    wypis, wyrys, plan zagospodarowania

    Miejsce składania dokumentów

    Wydział Urbanistyki i Architektury, ul. Wodna 1, pokój nr 301, 308, 309, 310,
    od poniedziałku do piątku w godz.8:00 do 16:00,
    osoby do kontaktu – pracownicy Wydziału,
    tel. (23) 674 92 38, -39, -40, -56,
    e-mail: boi@umciechanow.pl

    Uwagi

    brak

Zrealizuj usługę przez Internet:

Dowiedz się, jak zrealizować usługę w urzędzie:

visitstats.counter 632579