]]>
close

Szukaj w:

Urząd Gminy w Słupnie

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Gminy w Słupnie

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Ogólny opis

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Opis skrócony

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Wymagane dokumenty

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10A)
2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
1.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10B)
2.Kopia mapy zasadniczej.

Odbiorca usługi

Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja

Termin załatwienia sprawy

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
14 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)

Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
7 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)

Informacja

Dodatkowe informacje

Opłata

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
Bez opłat
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
17 zł – w kasie urzędu lub na konto Bank PEKAO SA Nr 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Skargi i wnioski

----------------------

Informacje dodatkowe

  • Numer porządkowy ustala się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi oraz przeznaczonych do działalności gospodarczej, wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania.
  • Z wnioskiem o ustalenie numeru porządkowego może wystąpić właściciel nieruchomości lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego.
  • Ustalenie numeru porządkowego dla budynku zobowiązuje właściciela / władającego nieruchomością do umieszczenia w widocznym miejscu, na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru.  Na tabliczce powinna być podana również nazwa ulicy lub placu. W przypadku, gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu.
  • Zaświadczenie o numerze porządkowym wydaje się na wniosek osoby mającej swój interes prawny w urzędowym poświadczeniu tego faktu.
  • Osoby zainteresowane przesłaniem dokumentu (zawiadomienia lub zaświadczenia) pocztą proszone są o zamieszczenie takiej informacji we wniosku.

Podstawa prawna

  1. •Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.). •Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125). •Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 267). •Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) (Dz. U. z 2010 r., poz. 1287 z późn. zm.)

Ochrona danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2017 r.)

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Gmina Słupno, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, w imieniu którego działa Wójt. e-mail: ug@slupno.eu , 24 267 95 60
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) Urząd Gminy Słupno ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, e-mail: iod.gmina@slupno.eu
  3. Dane będą przetwarzane w celu realizacji ustawowych zadań Gminy Słupno na podstawie art. 6 RODO.
  4. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynika to z przepisów prawa.
  5. Dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  6. Dane będą przechowywane przez okres ustawowych zadań Urzędu Gminy Słupno na podstawie art. 6 RODO oraz Instrukcji kancelaryjnej.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  8. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sposób i trybie określonym w przepisach RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Obowiązek podania danych wynika z przepisów prawa w zakresie przetwarzania w celach, o których mowa w pkt. 3, podanie danych wynika ze stosunku umownego i jest niezbędne w celu realizacji umowy. Niepodanie danych w związku z przetwarzaniem ich w celach wskazanych powyżej uniemożliwi Administratorowi realizacje umowy.
  10. Pani/a dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Klasyfikacje usługi

  1. Usługi dla obywateli - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
  2. Usługi dla przedsiębiorców - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
  3. Usługi dla instytucji, urzędów - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów

Kategorie życiowe

  1. Budowa
  2. Inwestycja
  3. Działalność gospodarcza
  4. Ewidencja
  5. Nieruchomość
  6. Infrastruktura

Słowa kluczowe

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy w Słupnie, ul. Miszewska 8a, 09472 Słupno

Uwagi

pokój nr 7

Zrealizuj usługę przez Internet

visitstats.counter 1115324