]]>
close

Szukaj w:

Urząd Gminy w Rzekuniu

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Gminy w Rzekuniu

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

Ogólny opis

PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

Opis skrócony

PODZIAŁ  NIERUCHOMOŚCI

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek – wg wzoru
  2. Aktualny wyciąg z księgi wieczystej - oryginał
  3. Aktualny wypis z ewidencji gruntów – oryginał
  4. Wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej –
    2 egzemplarze.
  5. Decyzja o warunkach zabudowy (w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania) – oryginał lub plan zagospodarowania nieruchomości będącej przedmiotem podziału - oryginał

Odbiorca usługi

Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja

Termin załatwienia sprawy

Do 30 dni od dnia złożenia wniosku.

Informacja

Dodatkowe informacje

Opłata

Nie podlega opłacie

Informacje o płatnościach

Opis kwoty:
Brak opłat

Tryb odwoławczy

  • Zażalenie na postanowienie opiniujące wstępny projekt podziału – do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia, za pośrednictwem Burmistrza gminy Grodzisk Mazowiecki..
  • Odwołanie od decyzji zatwierdzającej projekt podziału - do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji, za pośrednictwem Burmistrza gminy Grodzisk Mazowiecki.

Skargi i wnioski

------------------

Informacje dodatkowe

•    Postępowanie przebiega w 2 etapach:
        a.wydanie postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości,
        b.wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości.
•    Odbiór postanowienia i decyzji osobiście lub za pośrednictwem poczty za potwierdzeniem odbioru.

Numer konta bankowego:
Bank PEKAO SA Nr 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264

Podstawa prawna

  1. 1.Ustawa z dnia 21 sierpnia1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 518 z późn. zm.) 2.Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663) 3.Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 267). 4.Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) (Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm.)

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  1. administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;

  2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rzekun@rzekun.pl; 

  3. administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;

  4. dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);

  5. administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

  6. mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

  2. przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;

  3. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;

4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

 

Klasyfikacje usługi

  1. Usługi dla obywateli - Gospodarka nieruchomościami - Podziały nieruchomości
  2. Usługi dla przedsiębiorców - Gospodarka nieruchomościami - Podziały nieruchomości
  3. Usługi dla instytucji, urzędów - Gospodarka nieruchomościami - Podziały nieruchomości

Kategorie życiowe

  1. Budowa
  2. Nieruchomość
  3. Infrastruktura
  4. Inwestycja

Słowa kluczowe

PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

Miejsce składania dokumentów

Urząd gminy w Rzekuniu

Uwagi

  

Zrealizuj usługę przez Internet

visitstats.counter 1636908