
Urząd Miejski w Radomiu
Urząd Miejski w Radomiu
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom
26-600 Radom
telefon: tel.: (+48) 48 362 04 19, 48 362 04 24
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
Wydanie decyzji na odłów lub odstrzał redukcyjny zwierzyny
Ogólny opis
Wydanie decyzji na odłów lub odstrzał redukcyjny zwierzyny
Opis skrócony
W przypadku szczególnego zagrożenia w prawidłowym funkcjonowaniu obiektów produkcyjnych i użyteczności publicznej przez zwierzynę, w porozumieniu z Polskim Związkiem Łowieckim, może zostać wydana decyzja o odłowie, odłowie wraz z uśmierceniem lub odstrzale redukcyjnym zwierzyny.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie decyzji na odłów lub odstrzał redukcyjny zwierzyny.
- Dowód wniesienia opłaty.
- Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Odbiorca usługi
- Obywatel,
- Przedsiębiorca
Termin załatwienia sprawy
- Sprawa załatwiana jest niezwłocznie nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku (do tego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu).
- W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.
Informacja
Prowadzący: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa – Referat Zieleni, Rolnictwa i Edukacji Ekologicznej
pok. 303 tel. (48) 3620237
pok. 303 tel. (48) 3620237
Dodatkowe informacje
Opłata
- Opłata skarbowa w kwocie 10 zł za wydanie decyzji.
- Opłata skarbowa w kwocie 17 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem organu, który ją wydał. O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego. Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.
Skargi i wnioski
Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy:
Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy:
- ulepszenia organizacji,
- wzmacnianie praworządności,
- usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom,
- ochrony własności społecznej,
- lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Informacje dodatkowe
Brak
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2018 r., poz. 2033 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod.kontakt@umradom.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z art. 45 ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie (j.t. Dz.U. 2017.1295
ze zmianami) i działu II ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2017.1257 ze zmianami).
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod.kontakt@umradom.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z art. 45 ust. 3 ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie (j.t. Dz.U. 2017.1295
ze zmianami) i działu II ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2017.1257 ze zmianami).
Klasyfikacje usługi
- Usługi dla obywateli - Ochrona Środowiska - Zadania z zakresu gospodarki łowieckiej
- Usługi dla przedsiębiorców - Ochrona Środowiska - Zadania z zakresu gospodarki łowieckiej
Kategorie życiowe
- Zwierzęta
- Środowisko
Słowa kluczowe
decyzja, odstrzał, zwierzyna
Miejsce składania dokumentów
Biuro Obsługi Mieszkańca Pokój 19
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom
poniedziałek - piątek - w godz. 7:30 - 16:30
tel.: (+48) 48 362 04 19, 48 362 04 24
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom
poniedziałek - piątek - w godz. 7:30 - 16:30
tel.: (+48) 48 362 04 19, 48 362 04 24
Uwagi
Opłata:
za wydanie decyzji – 82 PLN (wpłata w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto Urzędu Miejskiego: Bank PEKAO S.A. II O/Radom nr 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
za wydanie decyzji – 82 PLN (wpłata w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto Urzędu Miejskiego: Bank PEKAO S.A. II O/Radom nr 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
Zrealizuj usługę przez Internet
Liczba wyświetleń: 391736