
Urząd Gminy Zakrzew
Urząd Gminy Zakrzew
26-652 Zakrzew
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
Informacja o wyrobach zawierających azbest
Ogólny opis
Opis skrócony
- Informację o wyrobach zawierających azbest przedkłada się corocznie w terminie do dnia 31 stycznia właściwemu organowi.
- Informację sporządza się w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz należy przedłożyć w formie pisemnej właściwemu organowi, drugi przechowywać przez okres jednego roku do czasu sporządzenia następnej informacji.
- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą jak również osoby prawne przedkładają informację o wyrobach zawierających azbest Marszałkowi Województwa.
- Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej przedkładają informację wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.
Wymagane dokumenty
Odbiorca usługi
Termin załatwienia sprawy
Informacja
Dodatkowe informacje
Opłata
Tryb odwoławczy
Skargi i wnioski
Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest. (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31)
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA ZAKRZEW, 26-652 Zakrzew, Zakrzew 52
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - bodo.radom@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1 lit. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne
Klasyfikacje usługi
- Usługi dla obywateli - Ochrona Środowiska - Przyjmowanie informacji o wyrobach zawierających azbest
- Usługi dla przedsiębiorców - Ochrona Środowiska - Przyjmowanie informacji o wyrobach zawierających azbest
Kategorie życiowe
- Środowisko
- Działalność gospodarcza
Słowa kluczowe
Miejsce składania dokumentów
Urząd Gminy Zakrzew
Zakrzew 51
26-652 Zakrzew
REFERAT FEIT
Piętro drugie, pokój nr 25
poniedziałek-piątek w godzinach 7.30 - 15.30