]]>
close

Szukaj w:

Urząd Miasta i Gminy Sanniki

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Miasta i Gminy Sanniki

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

Informacja o wyrobach zawierających azbest

Ogólny opis

Informacja o wyrobach zawierających azbest

Opis skrócony

  1. Informację o wyrobach zawierających azbest przedkłada się corocznie w terminie do dnia 31 stycznia właściwemu organowi.
  2. Informację sporządza się w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz należy przedłożyć w formie pisemnej właściwemu organowi, drugi przechowywać przez okres jednego roku do czasu sporządzenia następnej informacji.
  3. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą jak również osoby prawne przedkładają informację o wyrobach zawierających azbest Marszałkowi Województwa.
  4. Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej przedkładają informację wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.

Wymagane dokumenty

Wypełniony wniosek, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U.  z 2011 r., Nr 8, poz. 31).

Odbiorca usługi

Obywatel, przedsiębiorca

Termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie

Informacja

Dodatkowe informacje

Opłata

Informacja o wyrobach zawierających azbest, miejscu ich wykorzystania lub o zakończeniu ich używania jest wolna od opłat.

Tryb odwoławczy

Brak

Skargi i wnioski

Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
  2. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest. (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31)
  3. Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)

Ochrona danych osobowych

Klauzula Informacyjna
według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

Zgodnie z art. 12,13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej Rozporządzeniem z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki z siedzibą w Sannikach przy ulicy Warszawskiej 169

2.Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki jest M Consulting Sp z o.o., ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, tel.: +48 54 429 50 29 +48 509 214 472, biuro@mc1.pl

3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych na podstawie ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego i innych przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań ustawowych.

4.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy i podmioty na podstawie przepisów prawa;

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji mię­dzynarodowej;

6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych, rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.), licząc od początku roku następującego po roku, w którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych;

7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprosto­wania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarza­nie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.;

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.

Klasyfikacje usługi

  1. Usługi dla obywateli - Ochrona Środowiska - Przyjmowanie informacji o wyrobach zawierających azbest
  2. Usługi dla przedsiębiorców - Ochrona Środowiska - Przyjmowanie informacji o wyrobach zawierających azbest

Kategorie życiowe

  1. Środowisko
  2. Działalność gospodarcza

Słowa kluczowe

informacja, azbest

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miasta i Gminy Sanniki
09-540 Sanniki
ul. Warszawska 169
tel. 242777810, 242776851
www.sanniki.bip.org.pl
www.sanniki.pl

Uwagi

brak

Zrealizuj usługę przez Internet

visitstats.counter 947854