]]>
close

Szukaj w:

Urząd Gminy Młodzieszyn

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Gminy Młodzieszyn

ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn

telefon: 46 864 17 50
fax: 46 864 17 65

http://mlodzieszyn.pl

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

Podnajem lokalu użytkowego

  • Ogólny opis
    Podnajem lokalu użytkowego
  • Opis skrócony
    Najemca może rzecz najętą oddać w całości lub części osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo w podnajem, jeżeli umowa zawarta z Wynajmującym tego nie zabrania. Zgoda Wynajmującego nie jest wymagana w przypadku osoby, wobec której najemca jest obciążony obowiązkiem alimentacyjnym. W razie oddania rzeczy osobie trzeciej zarówno najemca, jak i osoba trzecia są odpowiedzialni względem Wynajmującego za to, że rzecz najęta będzie używana zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy najmu.
  • Wymagane dokumenty
    1. Wypełniony formularz wniosku.
    2. Szkic lokalu użytkowego z zaznaczeniem powierzchni podlegającej podnajęciu.
    3. W przypadku spółki cywilnej kserokopia umowy spółki potencjalnego podnajemcy.
    4. W przypadku członków rodziny dokumenty potwierdzające pokrewieństwo oraz jego stopień.
    5. W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności.
  • Odbiorca usługi
    Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
  • Termin załatwienia sprawy:
    Sprawa załatwiana jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku (do tego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu).
    W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.
  • Informacja:
  • Dodatkowe informacje:

    Opłata

    Wniosek jest wolny od opłat.

    Tryb odwoławczy

    Brak

    Skargi i wnioski

    Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
    Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
    Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

    Informacje dodatkowe

    Podstawa prawna

    1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121 z późn. zm.)
    2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.)

    Ochrona danych osobowych

    OGÓLNA KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

    I. Administrator danych osobowych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn z siedzibą w Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25.

    II. Inspektor Ochrony Danych

    Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.

    III. Cele i podstawy przetwarzania

    Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu rozpatrzenia złożonego wniosku, na podstawie Pani/Pana zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

    Podpisując niniejszy formularz wyraża Pani/Pan zgodę aby Urząd Gminy Młodzieszyn, z siedzibą w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25 kontaktował się za pośrednictwem numeru telefonu w kwestiach związanych z dotyczącą Panią/Pana sprawą.

    W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.

    IV. Odbiorcy danych

    Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione: podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa; naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy itp.

    Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, likwidatorzy szkód, wykonawcy usług w ramach likwidacji szkód.

    V. Okres przechowywania danych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa a następnie przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.

    VI. Prawa osób, których dane dotyczą:

    Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

    1. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    3. przenoszenia danych,
    4. wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

    Podanie danych jest obowiązkiem wynikającym z art. 21 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz art. 63 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego.

    VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

    W oparciu o Państwa dane osobowe Urząd nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

    Klasyfikacje usługi

    1. Usługi dla obywateli - Polityka lokalowa
    2. Usługi dla przedsiębiorców - Polityka lokalowa
    3. Usługi dla instytucji, urzędów - Polityka lokalowa

    Kategorie życiowe

    1. Najem
    2. Lokal

    Słowa kluczowe

    podnajemnajem, lokal użytkowy

    Miejsce składania dokumentów

    Urząd Gminy Młodzieszyn
    ul. Wyszogrodzka 25
    96-512 Młodzieszyn
    tel. 46 864 17 50 / fax 46 864 17 65

    Uwagi

    brak

Zrealizuj usługę przez Internet:

visitstats.counter 865932