]]>
close

Szukaj w:

Urząd Gminy w Słupnie

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Gminy w Słupnie

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

Najem lokalu socjalnego

Ogólny opis

Najem lokalu socjalnego

Opis skrócony

Lokale socjalne mogą zostać wynajęte osobom spełniającym kryteria określone w Zasadach wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy uchwalonych przez radę gminy oraz osobom, wobec których sąd orzekł o uprawnieniu do lokalu socjalnego.
Lokal socjalny - lokal nadający się do zamieszkania ze względu na wyposażenie i stan techniczny, którego powierzchnia pokoi przypadająca na członka gospodarstwa domowego najemcy nie może być mniejsza niż 5 m2, a w wypadku jednoosobowego gospodarstwa domowego 10 m2, przy czym lokal ten może być o obniżonym standardzie.

Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony formularz wniosku.
  2. Dokumentację i zaświadczenia wykazujące trudną sytuację materialną wnioskodawcy określone szczegółowo w Zasadach wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.
  3. Dowód osobisty do wglądu.

Odbiorca usługi

Obywatel

Termin załatwienia sprawy

Sprawa załatwiana jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku (do tego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu).
W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.

Informacja

Dodatkowe informacje

Opłata

Wniosek jest wolny od opłat.

Tryb odwoławczy

Brak

Skargi i wnioski

Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.)
  2. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1234 z późn. zm.)
  3. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2017 r., poz. 180)

Ochrona danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

dotycząca przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13
Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2017 r.)

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Urząd Gminy Słupno, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, w imieniu którego działa Wójt.
    e-mail: ug@slupno.eu , 24 267 95 60
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD)
    Urząd Gminy Słupno ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, e-mail: iod.gmina@slupno.eu
  3. Dane będą przetwarzane w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu Gminy Słupno na podstawie art. 6 RODO.
  4. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynika to z przepisów prawa.
  5. Dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  6. Dane będą przechowywane przez okres ustawowych zadań Urzędu Gminy Słupno na podstawie art. 6 RODO oraz Instrukcji kancelaryjnej.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  8. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sposób i trybie określonym w przepisach RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Obowiązek podania danych wynika z przepisów prawa w zakresie przetwarzania w celach, o których mowa w pkt. 3, podanie danych wynika ze stosunku umownego i jest niezbędne w celu realizacji umowy. Niepodanie danych w związku z przetwarzaniem ich w celach wskazanych powyżej uniemożliwi Administratorowi realizacje umowy.
  10. Pani/a dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Klasyfikacje usługi

  1. Usługi dla obywateli - Polityka lokalowa

Kategorie życiowe

  1. Najem
  2. Lokal
  3. Pomoc socjalna

Słowa kluczowe

najem, lokal, socjalny

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy w Słupnie
ul. Miszewska 8a
09-472 Słupno
www.slupno.eu

Uwagi

brak

Zrealizuj usługę przez Internet

visitstats.counter 1444212