
Starostwo Powiatowe w Grójcu
Starostwo Powiatowe w Grójcu
05-600 Grójec
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
Sprzedaż lokali użytkowych w drodze bezprzetargowej na rzecz najemców
Ogólny opis
Opis skrócony
- Lokale użytkowe co do zasady są sprzedawane w trybie przetargu (art 28 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami).
- Obowiązek przeprowadzenia sprzedaży lokalu w tym trybie nie jest wymagany w wypadku zbycia własności wynajmowanego lokalu użytkowego na rzecz jego dotychczasowego najemcy.
- Sprzedaż lokali użytkowych odbywa się z jednoczesną sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu niezbędnego do racjonalnego korzystania z budynku.
Wymagane dokumenty
- Dokumenty potwierdzające istnienie stosunku najmu lokalu użytkowego.
- Dokumenty potwierdzające brak zaległości w uiszczaniu opłat za lokal użytkowy.
- Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Odbiorca usługi
Termin załatwienia sprawy
Informacja
Dodatkowe informacje
Opłata
- Wniosek jest wolny od opłat,
- 17 zł opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Informacje o płatnościach
96912800022001000008660032
Nazwa odbiorcy rachunku bankowego:
Powiat Grójecki
Tryb odwoławczy
Skargi i wnioski
Informacje dodatkowe
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2018 r., poz. 716 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy,
iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Grójcu
(adres: ul. J. Piłsudskiego 59 05-600 Grójec; numer telefonu: 48 665 11 00).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod
adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do
przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się
opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.
Klasyfikacje usługi
- Usługi dla obywateli - Polityka lokalowa
- Usługi dla przedsiębiorców - Polityka lokalowa
- Usługi dla instytucji, urzędów - Polityka lokalowa
Kategorie życiowe
- Najem
- Nieruchomość
- Grunt
- Własność
Słowa kluczowe
Miejsce składania dokumentów
Starostwo Powiatowe w Grójcu
05-600 Grójec
ul. Piłsudskiego 59
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - piątek 7.30 - 15.30