
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
ul. Kościuszki 3
05-300
Mińsk Mazowiecki
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
- Ogólny opis
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
- Opis skrócony
- W razie przeniesienia na inną osobę własności pojazdu zarejestrowanego, dotychczasowy właściciel przekazuje nowemu właścicielowi dowód rejestracyjny i kartę pojazdu, jeżeli została wydana.
- Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić starostę (w miastach na prawach powiatu-prezydenta miasta), właściwego ze względu na miejsce jego zamieszkania, o zbyciu pojazdu w terminie nieprzekraczającym 30 dni.
- Wymagane dokumenty
- Wypełniony formularz wniosku.
- Kopia dokumentu, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu.
- Dokument określający tożsamość właściciela:
- osoba fizyczna - dowód osobisty;
- osoby prawne - aktualny odpis z KRS, zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON;
- osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz spółki cywilne - dokument tożsamości dla każdej osoby fizycznej, na którą jest zarejestrowany pojazd, umowa spółki zarejestrowana w Urzędzie Skarbowym w przypadku spółki cywilnej.
- Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
- Odbiorca usługi
Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
- Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, po złożeniu kompletnego wniosku dokonywana jest stosowna adnotacja w komputerowej bazie danych ewidencji pojazdów.
- Informacja:
-
Dodatkowe informacje:
Zrealizuj usługę przez Internet:
Dowiedz się, jak zrealizować usługę w urzędzie:
visitstats.counter 426379