]]>
close

Szukaj w:

Urząd Miasta i Gminy w Serocku

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Miasta i Gminy w Serocku

Rynek 21
05-140 Serock

telefon: 22 782 88 00
fax: 22 782 74 99

http://www.serock.pl/

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

  • Ogólny opis
    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
  • Opis skrócony
    1. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.
    2. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Urząd, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych we wniosku.
  • Wymagane dokumenty
    1. Wypełniony formularz wniosku.
  • Odbiorca usługi
    Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
  • Termin załatwienia sprawy:
    Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje w terminie 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
    W sprawach skomplikowanych termin ten może być wydłużony do 2 miesięcy, o czym Wnioskodawca zostanie poinformowany odrębnym pismem.
  • Informacja:
  • Dodatkowe informacje:

    Opłata

    • Informacja publiczna udostępniana jest bezpłatnie.
    • W przypadku, gdy w związku z udostępnieniem informacji publicznej urząd ma ponieść dodatkowe koszty związane ze sposobem udostępnienia lub z koniecznością przekształcenia informacji publicznej, można pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.

    Tryb odwoławczy

    W przypadku decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej lub decyzji o umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji odwołanie składa się do właściwego terytorialnie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.

    Skargi i wnioski

    Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
    Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
    Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

    Informacje dodatkowe

    Podstawa prawna

    1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2058 z późn. zm.)

    Ochrona danych osobowych

    Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Urząd Miasta i Gminy w Serocku

    ul. Rynek 21, 05-140 Serock.

    tel. 22 782 88 05,

    umg@serock.pl

    którego reprezentantem jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock (dalej „My”, „Urząd” albo „Administrator”).

    Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych?

    Można napisać na powyższy adres korespondencyjny lub do wyznaczonego przez administratora Inspektora danych osobowych. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych (IOD) opublikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej.

    Skąd mamy Pani/Pana dane?

    Otrzymaliśmy je od Pani/Pana w związku z prowadzoną przez nas obsługą zadań publicznych, bądź zostały nam one udostępnione na mocy przepisów prawa przez inne organy lub podmioty publiczne.

    Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Urząd?

    Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do realizacji zadań publicznych Urzędu.

    Jeśli się Pani/Pan na to zgodzi, przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe w celu:

    • zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www;
    • organizacji konkursów, w których może Pani/Pan wziąć udział;
    • umożliwienia kontaktu w celu poinformowania Pani/Pana o statusie załatwianej sprawy.

    Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach innych, niż realizacji zadań publicznych, może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób w jaki ją Pani/Pan wyraził. Oświadczenie o wycofaniu zgodny może Pani/Pani przesłać na adres korespondencyjny Urzędu bądź mailowy podany powyżej.

    Czy musi Pani/Pan podać nam swoje dane osobowe?

    Wymagamy podania przez Panią/Pana danych osobowych na formularzach służących do obsługi Pani/Pana sprawy.

    Zakres zbieranych przez nas danych jest określony w przepisach obowiązującego prawa.

    Jeśli z jakiegoś powodu nie poda Pani/Pan wymaganych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli przeprowadzić Pani/Pana sprawy.

    Poza podawaniem danych wynikających z przepisów prawa, podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne.

    Jakie ma Pani/Pan uprawnienia wobec administratora w zakresie przetwarzanych danych?

    Gwarantujemy spełnienie następujących Pani/Pana praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), tj.

    • sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne
    • ograniczenia ich przetwarzania, na podstawie art. 18 RODO; w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe – może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Pani/Pana dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem.

    Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych do organu nadzorczego, którym od 25 maja 2018 r. jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Jakim kategoriom odbiorców udostępniamy Pani/Pana dane osobowe?

    Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane:

    • podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
    • podmiotom świadczącym usługi:

    - doręczania korespondencji

    - świadczenia usług archiwizacyjnych

    - obsługi hostingowej

    - płatnicze.

    Jak długo przechowujemy Pani/Pana dane osobowe?

    Przechowujemy Pani/Pana dane osobowe przez czas określony w stosownych przepisach prawa, a następnie przekazujemy je do archiwum.

    Czy przekazujemy Pani/Pana dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Pani/Pana prawa?

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).

    Klasyfikacje usługi

    1. Usługi dla obywateli - Udostępnianie informacji publicznej
    2. Usługi dla przedsiębiorców - Udostępnianie informacji publicznej
    3. Usługi dla instytucji, urzędów - Udostępnianie informacji publicznej

    Kategorie życiowe

    1. Informacja publiczna

    Słowa kluczowe

    udostępnienie, informacja publiczna

    Miejsce składania dokumentów

    Urząd Miasta i Gminy w Serocku
    ul. Rynek 21
    05-140 Serock

    Godziny urzędowania
    poniedziałek 8.00 - 18.00
    wtorek - piątek 8.00 - 16.00

    Uwagi

    Brak.

Zrealizuj usługę przez Internet:

visitstats.counter 1408342