]]>
close

Szukaj w:

Urząd Gminy Jadów

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Gminy Jadów

ul. Jana Pawła II 17
05-280 Jadów

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

Wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

  • Ogólny opis
    Wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • Opis skrócony
    1. Uzyskanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego pozwala stwierdzić, jakie ustalenia dla danego terenu (ieruchomości) zostały w tym studium przewidziane. Każdy ma prawo otrzymać wypisy i wyrysy ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1073).
    2. Możliwe jest uzyskanie wypisu i wyrysu zarówno z aktualnego, jak i archiwalnego studium.
  • Wymagane dokumenty
    1. Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
    2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
    3. Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
  • Odbiorca usługi
    Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
  • Termin załatwienia sprawy:
    Sprawa załatwiana jest niezwłocznie.
  • Informacja:
  • Dodatkowe informacje:

    Opłata

    • Opłata od wypisu do 5 stron - 30 zł.
    • Opłata od wypisu powyżej 5 stron - 50 zł.
    • Opłata od wyrysu: 20 zł za każdą pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4, jednak nie więcej niż 200 zł.
    • Suma opłat za wypis i wyrys nie może być wyższa niż 250 zł. 
    • 17 zł opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

    Tryb odwoławczy

    Tryb odwoławczy dotyczy tylko sytuacji, w której wymagane jest wydanie decyzji administracyjnej. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji w sprawie, za pośrednictwem organu, który ją wydał.

    Skargi i wnioski

    Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
    Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
    Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

    Informacje dodatkowe

    Podstawa prawna

    1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.)
    2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 z późn. zm.)
    3. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.)
    4. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 z późn. zm.)

    Ochrona danych osobowych

    KLAUZULA

    Informacyjna o danych osobowych przetwarzanych przez

    Urząd Gminy Jadów

    W związku z zapisami art. 13 ust. 1 i 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119 z. 04.05.2016) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:

    Gmina Jadów - Urząd Gminy w Jadowie, ul. Jana Pawła II 17; 05-280 Jadów.

      

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych.  

    Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod.jadow@edukompetencje.pl.

    Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub z ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 RODO). W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa.

    Dane osobowe przetwarzane przez Urząd Gminy w Jadowie przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę - Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

    Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:

    • dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
    • żądania ich sprostowania,
    • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

    Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres AD lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres: iod.jadow@edukompetencje.pl.

    Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność      z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne    z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.

     

    Klasyfikacje usługi

    1. Usługi dla obywateli - Geodezja i Kataster - Ewidencja gruntów i budynków
    2. Usługi dla przedsiębiorców - Geodezja i Kataster - Ewidencja gruntów i budynków
    3. Usługi dla instytucji, urzędów - Geodezja i Kataster - Ewidencja gruntów i budynków

    Kategorie życiowe

    1. Budowa
    2. Inwestycja
    3. Działalność gospodarcza
    4. Ewidencja
    5. Nieruchomość
    6. Infrastruktura

    Słowa kluczowe

    zgłoszenie, zmiana, rejestr gruntów i budynków

    Miejsce składania dokumentów

    Urzad Gminy Jadów
    ul. Jana Pawła II 17
    05-280 Jadów

    Uwagi

    brak

Zrealizuj usługę przez Internet:

visitstats.counter 933727