]]>
close

Szukaj w:

Urząd Gminy Parysów

Wybierz formularz z listy formularzy na dole strony.

Urząd Gminy Parysów

OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Ogólny opis

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Opis skrócony

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Wymagane dokumenty

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10A)
2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.

Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
1.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10B)
2.Kopia mapy zasadniczej.

Odbiorca usługi

Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja

Termin załatwienia sprawy

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
14 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)

Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
7 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)

Informacja

Dodatkowe informacje

Opłata

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
Bez opłat
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
17 zł – w kasie urzędu lub na konto Bank PEKAO SA Nr 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Skargi i wnioski

----------------------

Informacje dodatkowe

  • Numer porządkowy ustala się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi oraz przeznaczonych do działalności gospodarczej, wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania.
  • Z wnioskiem o ustalenie numeru porządkowego może wystąpić właściciel nieruchomości lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego.
  • Ustalenie numeru porządkowego dla budynku zobowiązuje właściciela / władającego nieruchomością do umieszczenia w widocznym miejscu, na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru.  Na tabliczce powinna być podana również nazwa ulicy lub placu. W przypadku, gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu.
  • Zaświadczenie o numerze porządkowym wydaje się na wniosek osoby mającej swój interes prawny w urzędowym poświadczeniu tego faktu.
  • Osoby zainteresowane przesłaniem dokumentu (zawiadomienia lub zaświadczenia) pocztą proszone są o zamieszczenie takiej informacji we wniosku.

Podstawa prawna

  1. •Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.). •Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125). •Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 267). •Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) (Dz. U. z 2010 r., poz. 1287 z późn. zm.)

Ochrona danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazanych w Urzędzie Gminy w Parysowie jest Wójt Gminy Parysów, zwany dalej: "Administratorem". Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Urząd Gminy w Parysowie, ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów lub telefonując pod numer: (25) 685 53 19 / Można skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych Pana Tomasza Wysokińskiego, pisząc na adres: iod@parysow.pl.
  2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest*:
    1. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
    2. przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania zadań publicznych przez jednostkę samorzadu terytorialnego isprawowania władzy publicznej i nie będą udostępniane innym odbiorcom / w przypadku udostępniania danych innym podmiotom będą one przekazywane w oparciu o umowę powierzenia/.
  4. Posiada Pani/Pan prawo do:
  5. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodnie z rozporzadzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitycg rzeczowych wykazów akt i instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwów zakładowych ( Dz. U. nr 16, poz. 67) .
  8. Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
  9. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  1. wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  2. przenoszenia danych,
  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Danych Osobowych,
  4. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Klasyfikacje usługi

  1. Usługi dla obywateli - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
  2. Usługi dla przedsiębiorców - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
  3. Usługi dla instytucji, urzędów - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów

Kategorie życiowe

  1. Budowa
  2. Inwestycja
  3. Działalność gospodarcza
  4. Ewidencja
  5. Nieruchomość
  6. Infrastruktura

Słowa kluczowe

USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)

Miejsce składania dokumentów

Sekretariat
ul. Kościuszki 28
08-441 Parysów

Uwagi

-

Zrealizuj usługę przez Internet

Liczba wyświetleń: 2826858