
Urząd Gminy Zawidz
Urząd Gminy Zawidz
ul. Mazowiecka 24
09-226 Zawidz
09-226 Zawidz
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)
Ogólny opis
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)
Opis skrócony
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)
Wymagane dokumenty
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10A)
2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
1.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10B)
2.Kopia mapy zasadniczej.
1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10A)
2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
1.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10B)
2.Kopia mapy zasadniczej.
Odbiorca usługi
Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
Termin załatwienia sprawy
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
14 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
7 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)
14 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
7 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)
Informacja
Dodatkowe informacje
Opłata
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku
Bez opłat
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
17 zł – w kasie urzędu lub na konto Bank PEKAO SA Nr 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264
Bez opłat
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
17 zł – w kasie urzędu lub na konto Bank PEKAO SA Nr 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Skargi i wnioski
----------------------
Informacje dodatkowe
- Numer porządkowy ustala się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi oraz przeznaczonych do działalności gospodarczej, wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania.
- Z wnioskiem o ustalenie numeru porządkowego może wystąpić właściciel nieruchomości lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego.
- Ustalenie numeru porządkowego dla budynku zobowiązuje właściciela / władającego nieruchomością do umieszczenia w widocznym miejscu, na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru. Na tabliczce powinna być podana również nazwa ulicy lub placu. W przypadku, gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu.
- Zaświadczenie o numerze porządkowym wydaje się na wniosek osoby mającej swój interes prawny w urzędowym poświadczeniu tego faktu.
- Osoby zainteresowane przesłaniem dokumentu (zawiadomienia lub zaświadczenia) pocztą proszone są o zamieszczenie takiej informacji we wniosku.
Podstawa prawna
- •Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.). •Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125). •Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 267). •Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.) (Dz. U. z 2010 r., poz. 1287 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Zawidz siedzibą: Zawidz Kościelny, ul. Mazowiecka 24
- Inspektorem ochrony danych jest Krzysztof Zakrzewski. Kontakt: iod@zawidz.pl, tel. 606213134 lub listownie: Urząd Gminy Zawidz, ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz Kościelny
- Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu wykonania zadań Administratora, które wynikają z przepisów prawa oraz zadań realizowanych w interesie publicznym.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do prowadzenia sprawy w Urzędzie Gminy Zawidz.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być tylko instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych na podstawie zawartej umowy.
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Mogą to Państwo zrobić, jeśli uznają, że przetwarzamy dane osobowe z naruszeniem przepisów prawa.
- Jeżeli przetwarzamy dane osobowe na podstawie udzielonej nam zgody, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem).
- Dane osobowe przechowujemy przez okres niezbędny do wykonania zadań Administratora oraz realizacji obowiązku archiwizacyjnego, które wynikają z przepisów prawa.
Podstawa prawna: rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016).
Klasyfikacje usługi
- Usługi dla obywateli - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
- Usługi dla przedsiębiorców - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
- Usługi dla instytucji, urzędów - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
Kategorie życiowe
- Budowa
- Inwestycja
- Działalność gospodarcza
- Ewidencja
- Nieruchomość
- Infrastruktura
Słowa kluczowe
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU (ADRESU)
Miejsce składania dokumentów
Urząd Gminy Zawidz
Referat Spraw Obywatelskich i Ewidencja Ludności
Pokój 20
Telefon: 24 276-61-01
Referat Spraw Obywatelskich i Ewidencja Ludności
Pokój 20
Telefon: 24 276-61-01
Uwagi
brak
Zrealizuj usługę przez Internet
Liczba wyświetleń: 390263