
Urząd Gminy Młodzieszyn
Urząd Gminy Młodzieszyn
96-512 Młodzieszyn
fax: 46 864 17 65
OPIS SZCZEGÓŁOWY USŁUGI
Oddanie jednostce organizacyjnej nieruchomości w trwały zarząd
Ogólny opis
Opis skrócony
- Trwały zarząd na rzecz jednostki organizacyjnej ustanawia w drodze decyzji właściwy organ.
- Trwały zarząd ustalany jest na czas oznaczony, bądź nieoznaczony.
- Trwały zarząd jest formą prawną władania nieruchomością przez jednostkę organizacyjną.
- Jednostka organizacyjna ma prawo do korzystania z nieruchomości w celu prowadzenia działalności należącej do zakresu jej działania.
Wymagane dokumenty
- Wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd z określeniem celu na jaki ma być wykorzystywana.
- Wypis z ewidencji gruntów (oryginał).
- Wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów (oryginał).
- Odpis z księgi wieczystej (oryginał).
- Statut organizacyjny jednostki (kserokopia).
- Wykaz naniesień na gruncie i sposobu ich wykorzystania.
- Wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o ile obejmuje nieruchomość
- Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.
Odbiorca usługi
Termin załatwienia sprawy
Informacja
Dodatkowe informacje
Opłata
- Wniosek o oddanie nieruchomości w trwały zarząd jest wolny od opłat.
- 17 zł opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Tryb odwoławczy
Skargi i wnioski
Informacje dodatkowe
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23)
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
OGÓLNA KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn z siedzibą w Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25.
II. Inspektor Ochrony Danych
Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu rozpatrzenia złożonego wniosku, na podstawie Pani/Pana zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Podpisując niniejszy formularz wyraża Pani/Pan zgodę aby Urząd Gminy Młodzieszyn, z siedzibą w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25 kontaktował się za pośrednictwem numeru telefonu w kwestiach związanych z dotyczącą Panią/Pana sprawą.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
IV. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione: podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa; naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy itp.
Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, likwidatorzy szkód, wykonawcy usług w ramach likwidacji szkód.
V. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa a następnie przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych jest obowiązkiem wynikającym z art. 21 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz art. 63 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Państwa dane osobowe Urząd nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Klasyfikacje usługi
- Usługi dla przedsiębiorców - Gospodarka nieruchomościami - Użytkowanie wieczyste i trwały zarząd
- Usługi dla instytucji, urzędów - Gospodarka nieruchomościami - Użytkowanie wieczyste i trwały zarząd
Kategorie życiowe
- Nieruchomość
- Działalność
- Grunt
- Budynek
Słowa kluczowe
Miejsce składania dokumentów
ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn
tel. 46 864 17 50 / fax 46 864 17 65