Wniosek o wydanie Konstancińskiej Karty Mieszkańca.
Ogólny opis
Wniosek o wydanie Konstancińskiej Karty Mieszkańca.
Opis skrócony
Karta wydawana jest bezpłatnie pełnoletnim mieszkańcom gminy Konstancin-Jeziorna, rozliczającym swój podatek dochodowy w piaseczyńskim urzędzie skarbowym. Aby ją otrzymać, należy złożyć wypełniony wniosek, wraz z aktualnym zdjęciem.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek 2. Zdjęcie
Odbiorca usługi
Obywatel
Termin załatwienia sprawy
Sprawa załatwiana jest niezwłocznie
Dodatkowe informacje
Tryb odwoławczy
Brak
Skargi i wnioski
Przedmiotem skargi może być zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw. Przedmiotem wniosku mogą być między innymi sprawy ulepszenia organizacji, wzmacnianie praworządności, usprawnienie pracy i zapobieganie nadużyciom, ochrony własności społecznej, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Organ właściwy dla załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Opłata
0 zł przy pierwszym wydaniu karty.
10 zł przy wydaniu duplikatu.
Informacje dodatkowe
brak
Podstawa prawna
Zarządzenie Nr 11/VII/2014 Burmistrza Gminy Konstancin-Jeziorna z dnia 29.12.2014Zarządzenie Burmistrza
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.