Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku 1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10A) 2. Kopia mapy: zasadniczej, ewidencyjnej, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10 000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu.
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym 1.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego – wg wzoru (wniosek 10B) 2.Kopia mapy zasadniczej.
Odbiorca usługi
Obywatel, Przedsiębiorca, Instytucja
Termin załatwienia sprawy
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku 14 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym 7 dni od daty złożenia wniosku (odbiór osobisty pok.212)
Informacja
Dodatkowe informacje
Opłata
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku Bez opłat Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym 17 zł – w kasie urzędu lub na konto Bank PEKAO SA Nr 61 1240 6348 1111 0010 4058 8264
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Skargi i wnioski
----------------------
Informacje dodatkowe
Numer porządkowy ustala się dla budynków mieszkalnych oraz innych budynków przeznaczonych do stałego lub czasowego przebywania ludzi oraz przeznaczonych do działalności gospodarczej, wybudowanych, w trakcie budowy i prognozowanych do wybudowania.
Z wnioskiem o ustalenie numeru porządkowego może wystąpić właściciel nieruchomości lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego.
Ustalenie numeru porządkowego dla budynku zobowiązuje właściciela / władającego nieruchomością do umieszczenia w widocznym miejscu, na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru. Na tabliczce powinna być podana również nazwa ulicy lub placu. W przypadku, gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu.
Zaświadczenie o numerze porządkowym wydaje się na wniosek osoby mającej swój interes prawny w urzędowym poświadczeniu tego faktu.
Osoby zainteresowane przesłaniem dokumentu (zawiadomienia lub zaświadczenia) pocztą proszone są o zamieszczenie takiej informacji we wniosku.
Podstawa prawna
•Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.).
•Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. z 2012 r. poz. 125).
•Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 267).
•Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.)
(Dz. U. z 2010 r., poz. 1287 z późn. zm.)
Ochrona danych osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazanych w Urzędzie Gminy w Parysowie jest Wójt Gminy Parysów, zwany dalej: "Administratorem". Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Urząd Gminy w Parysowie, ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów lub telefonując pod numer: (25) 685 53 19 / Można skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego inspektora ochrony danych Pana Tomasza Wysokińskiego, pisząc na adres: iod@parysow.pl.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest*:
przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania zadań publicznych przez jednostkę samorzadu terytorialnego isprawowania władzy publicznej i nie będą udostępniane innym odbiorcom / w przypadku udostępniania danych innym podmiotom będą one przekazywane w oparciu o umowę powierzenia/.
Posiada Pani/Pan prawo do:
żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodnie z rozporzadzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitycg rzeczowych wykazów akt i instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwów zakładowych ( Dz. U. nr 16, poz. 67) .
Administrator nie zamierza przekazywać Twoich danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Danych Osobowych,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Klasyfikacje usługi
Usługi dla obywateli - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
Usługi dla przedsiębiorców - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
Usługi dla instytucji, urzędów - Geodezja i Kataster - Ewidencja miejscowości, ulic i adresów
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.